10 Ara 2010

Artiisssttt

Eveet ,selam öncelikle.

Ben geldim .

Erlik  , güzel bir yazı yazmış. Okumaya bu kadar hevesliyken,yazmak nerden çıktı diyorum kendi kendime.Hatta kendi tabirimle yazmak değil de ,saçmalarımla sapanlamak diyorum ben buna.Ama n'apayım her insan evladı gibi benimde hakkım diii mii amaaa !


Ben emilio gibi anlatamam olanları.Geçmişi filan.(Erlikle ,emilio aynı kişi )

Hatırladığım şeyler var elbet.Misal 4 yaşındayken teyzem beni yıkıyorken kadına acccunnaa sıcıııımm demişim .Ne cesaretse ,kadın tokatlarsa yeriydi yani .Allahtan dokunmadı bile güldü.O bile kıllığıma gitmişti.Şimdiler de bile sevmem teyzemi.

Doğduğumda babam da bana ahu gözlüm demiş.Aman sonum yaprak dökümünün Leyla'sı gibi olmaz inşaallahhh...

Ben doğduğumda hastaneyi birbirine katmış.İlk göz ağrısııyım olacak o kadar.Annemle beraber yazdıkları bir defter var.Babam sevincini " çok mutluyum Allah'ım bana bir kız çocugu verecek.Onu gezdireceğim .Kucağımda uyutacağım. O'nu izleyeceğim .Uyku tutmadı saat şimdi 06:10 " diye içini dökmüş. Annem de eksik kalmamış.Ben neden bu kadar romantik edalı bir kızım şimdi şimdi anlıyorum :))

Gerçi sevgili babam ,başına böyle bir bela gelceğini bilseymiş.O yazıyı değil yazmak o defterin yanınndan geçmezdi eminim ! Şimdiler de hiç anlaşamayız da ...
Başlık neden artisstt diye düşünenler vardır elbet.Şu sıralar çevremdeki insanlara sitemim bu şekilde.Hadiii ordan artissstt diyorum .
Yine yazcam ama şimdilik gideyim.

1 yorum:

  1. Artist :F

    Güzel başlangıç olmuş. Teyzene söylediğini okuyunca gülmeye başladım, hala sevmem deyince koptum :))

    YanıtlaSil

Nereye kadar susacaksın ! Dökül !