7 Eyl 2011

sende de var Bal parmak durma sende at...

İnsanların birbirini kullanması,umursamadan kendi halimizde iken karşılaştığımız her insan bizi umursamaya başlıyor.Kimseye umurumda değilsin diyemeyen bizler sonradan umursanmamanın acısını çekiyoruz bana dokunmayın diyene kadar dokunuyor insanlar bizden haberdar veya değil,dokunuyor işte.insan duygularıda gelişen teknoloji gibi dokunmatik oldu ve duygularımızı parmaklayan o kadar çok insan varki bu parmaklama olayını neden terbiyesizlik olarak görmüyorlar anlamıyorum,kusura bakmayın ama ben bu teknolojiye ayak uyduramıyorum.Millete parmak atmak adetim değildir ister duygu olsun ister... neyse işte.
sonuç olarak Dünya bir kase bal durma sende parmakla..herkeste var bal parmak..afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nereye kadar susacaksın ! Dökül !